Körskolan i södra Stockholm

Vi är trafikskolan för dig som bor, studerar eller arbetar i södra Stockholm. Vårt läge vid Gullmarsplan gör att du enkelt kan ta dig hit för en körlektion. Slink in på vägen hem, till arbetet, skola eller fritidsaktivitet. Du kan boka in körlektioner både på vardag och helg. Vi tror att tillgänglighet är en av de viktigaste faktorerna när det kommer till att ta körkort, det som är lättillgängligt är också det som blir av.

Välkommen att boka en första testlektion, fyll i vårt kontaktformulär så återkommer vi till dig!

Engagerade och kunniga körlärare

På vår körskola arbetar rutinerade trafiklärare med stor kunskap om bilkörning, trafikregler och pedagogik. Till Globens Trafikskola kommer många olika människor, våra trafiklärare är experter på att hitta ett sätt att lära ut hur man kör bil som fungerar för varje individ. De vill se dig lyckas och nå hela vägen fram till körkortet!

Även om erfarenhet är bra förlitar vi oss inte endast på den utan ser till att kontinuerligt vidareutbilda oss och uppdatera vår kunskap så att vi alltid är á jour med de senaste föreskrifterna, reglerna och forskningsrapporterna från trafikverket och transportstyrelsen. Du kan lita på att våra trafikutbildningar alltid håller toppklass!

trafikskola Gullmarsplan

Lär dig köra bil i din egen takt

Vi är väl medvetna om att samma sak inte fungerar på alla. Tillsammans hittar vi ett sätt som leder dig fram till körkortet. Alla har någon del som de tycker är lite extra svår. För vissa är det teorin, för andra kan det handla om bilens olika delar eller ett särskilt körmoment. Vi tar det i din egen takt. Med oss kan du känna dig trygg, vi hastar inte igenom något utan låter dig lära dig i lugn och ro.

Vissa har kanske övningskört mycket innan eller påbörjat en körkortsutbildning som de inte avslutat. För dem kan en intensivutbildning vara bra. Om det redan finns en grund behövs det inte alltid lika mycket tid för att den praktiska och teoretiska kunskapen ska sjunka in.

För att veta vart någonstans du är i din körutveckling kan du boka en testlektion till ett fördelaktigt pris. Hör av dig till oss via vårt kontaktformulär!

Boka din första lektion nu!